קמפיינים במנועי חיפוש
כידוע, כל מי שמחפש מוצר או שירות עושה זאת באמצעות מנוע החיפוש המוביל ביותר בעולם, גוגל. על מנת שהגולשים יוכלו לראות את האתר שלכם, עליכם להיות ממוקמים בעמודי התוצאות הראשונים. לשם כך, יהיה עליכם להופיע שם או בצורה אורגנית או בצורת קישור ממומן פרסומי. קמפיינים של קישור ממומן הינן אפשרות קלה ומהירה המציבה אתכם מיד במעלה הרשימה, כך שכל גולש יוכל לראות אתכם בצורה ברורה ומהירה. יחד עם זאת, מומלץ במקביל לעסוק גם בפעילות של קידום אורגני, על מנת שהאתר שלכם יופיע במיקום גבוהה גם בלי צורך בקמפיין.
קמפיינים ברשתות חברתיות
גם ברשתות החברתיות, ביניהן פייסבוק, ניתן לבצע קמפיינים. תוכלו ליצור קמפיין פרסומי באמצעות מודעות קישור, ועל פי פילוח נוח ואופטימאלי של הגולשים אשר ייתכן ויהיו מעוניינים במוצר או בשירות שלכם. בנוסף לכך, אחת האפשרויות החדשניות ביותר הינו קמפיין ויראלי, בו אתם יוצאים במבצע קידום מעניין ודורשים מהגולשים לפעול בעבורכם, כמו בשליחת תמונות ועוד.
קמפיינים בפורטלים
הפורטלים המובילים, כמו אתרי החדשות והתוכן, מאפשרים לנו לפרסם אתרים באמצעות באנרים או כתבות שיווקיות – בדומה לתקשורת המודפסת. חשוב להבין, כי קמפיינים בפורטלים דורשים השקעה כספית גבוהה, אך אין ספק כי מדובר באחת מאפשרויות החשיפה הגדולות ביותר בעבורכם.